23 Mart 2007 Cuma

Hos bir Trattoria, hos bir aksam

TRATTORIA DA BUCATINO :

Via Luca della Robbia 84-86– Testaccio Roma Tel.06 5746886
Roma`da yasayan herkes burayi biliyor sanirim. Ben adini cok duymustum hatta arkadaslarima adini vermistim onlar da cok memnun kalmislardi ama bana nasip olmamisti bir turlu. Sonunda bende burda yemek yiyebildim:) Dedikleri kadar varmis hakikaten. Bir de tam biz yemeklerimizi istedik masadaki ekmeklerle oynarken akordiyon calan bir adam girdi iceriye. Ben bilmiyordum boyle seylerin italyada da olabilecegini.. Cok hosuma gitti.
Ben Cuma aksamina ozgu cikan pasta e ceci yedim. Ilk defa yedim aslinda karsilastirma imkanim yok ama cok begendim. Marco ve paolanin dediklerine gore cok geleneksel bir menuleri varmis. Tabi burasi icin rezervasyon olmazsa hic olmaz!!

Hiç yorum yok: