16 Mart 2007 Cuma

Cok sirin bir et Restorani

LA FOJETTA 23 HOSTARIA :

Via di Castel Fusano,23 Ostia Antica - oo124 Roma Tel.06 56352950 338 4272001 (Luca) o 338 4954592 (Chiara)
Beni taniyanlar bilir ben et yemem, dolayisi ile ne onerisi yapiyorsun diyenler olabilir. Luigi ve Simona ile ciktigimiz aksam onlar goturduler bizi. o aksam Roma`da bizimleydi. Ben ne kadar anlamasam da masadaki herkes agzinin suyu aka aka kanli biftekleri silip supurduler ve italyada yedikleri en iyi et olduguna karar verdiler. Et yemeyenler icin de guzel cozumleri var. Ben mesela enginar soslu susper bir ev makarnasi yedim. Yaninda da cesitli sebzeler isteyebiliyorsun. Tatlilari da burada bahsetmeye degerdi.
Fiyatlari konusunda bir bilgim olmadi fakat cok sicak ve hos bir ortamdi. Buraya da kesinlikle rezervasyon sart.

Hiç yorum yok: