26 Nisan 2007 Perşembe

Pastane buldum:)

Burada 25 Nisan tatilmis. Dolayisi ile herkes dun evindeydi. Sali aksami arkadaslarimiza yemege gittik. Son anda o aksam yildonumleri oldugunu ogrenince ben tutustum tabi, nerden pasta alsam, yanina bir de sampanya tarzi bisey katsam diye. Ara tara internetten Ferzan Ozpetek`in en sevdigi pastaneyi buldum. Bir roportajinda soylemis:) Pastane de bize 20 metre uzaktaymis. Ferzan Ozpetek de bize 100 metre uzakta oturuyormus zaten.
Neyse isten sonra pastaneye gidip meyvali bir pasta aldim. Aslinda gozum Sacher Torte de kaldi ancak biraz agir olabilir diye dusundugum icin onu gozlerimde yaslarla bir sonraki sefere biraktim. Sonra apartmanin altindaki sarapcidan bir guzel spumante sectim. Her ikisi de son derece basariliydi. Hatta pastaya 3 defa bis yapildi diyebilirim.
Sonradan ogrendigime gore burasi Roma`nin en meshur pastanelerindenmis. Ilgilenenlere:
Andreotti Pasticceria Gelateri.V. OSTIENSE 54/B 154 ROMA

5 yorum:

AycA dedi ki...

ablacım burayada gelir mi hazır gelirken getirsen :))

B5 dedi ki...

Hangi siniftandin ki sen :)
Burayi tesadüfen buldum Ayca´dan.
Ben de diyorum Ayca nin yuzunu biryerden hatirliyorum (bu kadar guzel yuz unutulmaz).
Demek sen de okuldaslar icin yazdin :)..
Yardim edebilecegim birsey olursa haber verin ;)
Su an Hamburg´dayim. Daha ayrintili yazarim. Bizim ailenin buyuk cogunlugu Udine´de.
...
Okumaya basliyorum seni.
Selamlar ikinize de!!

Oyku dedi ki...

95 mezunuyum ben,Ayca`yla ayni siniftaydik.Senin adin gozukmuyor blog`unda??Yada ben beceremedim. bende seninkini okumaya basladim:)

Oyku dedi ki...

Ayca`m bu arada karar verdim getirmeyecegim pasta sana:) Sen gelip yemek durumunda kalacaksin, Agustos`a enginarinla yetinmek durumunda kalabilirsin, Erin derken seni atladik valla bu defa affet!!:( Agustos`tan sonra sen gelirsin artik ben seni pastalara bogarim:)

AycA dedi ki...

Canım benim ağustostan sonra artık benyemesemde eski formuma kavuşsam ..ama oralara gelip de yememek olmaz di mi..:) bu akşam enginar yerken aklıma geldin sonra bu yazıyı görünce :)) öle işteee
Erin artık bana bile kendimi unutturuyor bazen :)