30 Ağustos 2007 Perşembe

Modena'da Turk bakkali:)

Evettt gunun en anlamli haberi uye oldugum gruptan geldi:)

Modena, Bologna yakinlarinda bir sehir, bir Turk bakkali varmis. Ve telefon edince siparisinizi yolluyormus. Adres ise soyle tarif edildi, sonra arayip tam adresini de alacagim bilahare:)

Eger otobandan gidiyorsaniz, Modena Fuar cikisina girdikten sonra Metro Grosmarket tabelalarini takip etmeniz gerekiyor. Bu marketin karsisinda DHL'in yeri var. Bunun hemen yaninda Baskayalar isimli Turk marketi var. Sira sira dukkanlardan bir tanesi.
Tel: 0598860250, 0598869283

Tulum peyniri, Turk kahvesi, dolmalik biberleri, sucugu vetam yagli beyaz peyniri denenmis ve begenilmis.

Telefonla gorustukten sonra detaylari verecegim:)

3 yorum:

Esra dedi ki...

Bologna'da universitede ogretim gorevlisi tatli mi tatli bir Turk arkadasim var. Mayista evlerine davet etmisti...

Adsız dedi ki...

Archisugarcim, o tatli mi tatli turk arkadas ben olmiim sakin?? Yoksam Bologna'da baska bir sefgulun var da benim mi haberim yok :-)) Optum seni

Esra dedi ki...

Canimin ici... senden baska kim olabilir kiiiii....
optum seni!
:-)